Treść zapytania

2021.07.22 godz. 17:07 Kraków, Małopolskie

Sklep nie wysłał opłaconego towaru

Wyjaśnienie sytuacji

Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym. Płatność się nie udała.Ponowiłam płatność i otrzymałam potwierdzenie od serwisu płatniczego że przekazał wpłatę do sklepu.Naisałam wiadomość na adres e-mail sklepu podany na stronie. Nie było kontaktu. Po kilku godzinach zadzwoniłam,podałam numer zamówienia oraz imię i nazwisko i poprosiłam o anulowanie zakupu i zwrot. Sprzedawca potwierdził. Dostałam sms że nie mają wpłaty a moje dane tak. Wysłałam potwierdzenia mailowo. Zero kontaktu. Sprzedawca podał inny adres e-mail (innego sklepu) . Gdy zadzwoniłam powiedział "wal się stara ruro" co robić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź