Treść zapytania

2021.04.26 godz. 16:01 Łódź, Łódzkie

Zrobiłem zamówienie w sklepie internetowym, anulowałem je i na infolinii potwierdzono anulowanie, otrzymałem zwrot kosztów, zamówienie jednak przyszło.

Wyjaśnienie sytuacji

Zrobiłem zamówienie w sklepie internetowym, anulowałem je i na infolinii potwierdzono anulowanie, otrzymałem zwrot kosztów, zamówienie jednak przyszło i teraz piszą, ze mam wysłać przelew za nie. Zamówienie anulowałem, pracownik sklepu to potwierdził, ale przez ich błąd wysłali zamówienie. Odebrałem i po 6 miesiącach chcą pieniądze

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź