Treść zapytania
2024.08.29 godz. 14:21 Kraków, Małopolskie
Problem z reklamacją towarów
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Zwracam się do Państwa z zapytaniem dotyczącym reklamacji butów, którą złożyłem w sklepie Zalando. Zakupiłem buty, które niestety okazały się wadliwe, jednak podczas składania reklamacji pojawił się problem związany z potwierdzeniem zakupu. Moim jedynym dowodem zakupu jest bankowe potwierdzenie płatności, co sklep uznał za niewystarczające. Czy bankowe potwierdzenie płatności nie powinno być uznane za wystarczający dowód nabycia towaru? Zalando wymaga ode mnie numeru zamówienia, którego nie posiadam, ze względu na to, że usunąłem jakiś czas temu konto w ich serwisie.
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.