Treść zapytania
2022.03.11 godz. 10:57 Rzeszów, Podkarpackie
Zwrot kosztów za nierealizowany przejazd prywatnym przewoźnikiem
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Witam, Chciałam prosić o poradę w kwestii egzekwowania zwrotu kosztów poniesionych z winy przewoźnika który nie zrealizował połączenia zgodnie z wcześniej wykupionym biletem. Kilka dni temu moi rodzice mieli zaplanowany lot z lotniska w Krakowie o 7:40. Mieszkają pod Rzeszowem dlatego do Krakowa wybrali przejazd autokarem Flixbus. Wyjazd planowany był o godz 23:40 jednak do 3:00 żaden autobus nie przyjechał. Rodzice nie zostali poinformowani o opóźnieniu, dlatego zamówiliśmy przejazd Boltem. Przewoźnik odmawia teraz zwrotu kosztów. Czy słusznie?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.