Treść zapytania

2022.03.01 godz. 21:42 Warszawa, Mazowieckie

Zwrot towaru kupionego przez internet,który uległ uszkodzeniu w drodze powrotnej do sklepu.

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry.Kupiłem przez internet gitarę.Z pewnych względów mi nie odpowiadała,odsłałem więc do sklepu,Gitara uległa uszkodzeniu w transporcie(InPost).Sklep złożył reklamację u przewoznika,która została odrzucona z argumentacją,że gitara była nieodpowiednio zapakowana.Dodam,że odesłałem ją w tym samym kartonie,z tym samym wypełnieniem w jakim do mnie dotarła.Sklep teraz mnie zawiadomił,że nie akceptuje zwrotu gitary,bo została uszkodzona nie z ich winy i ja jestem w dalszym ciągu jej właścicielem.Jak wygląda moja sytuacja?Kto jest naprawdę właścicielem.Co mogę zrobić?Bardzo proszę o odpowiedz

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź