Treść zapytania

2021.05.07 godz. 11:50 Kraków, Małopolskie

Zwrot zakupionego towaru przez internet bez oryginalnego paragonu.

Wyjaśnienie sytuacji

Dokonałam zakupu sukienki przez internet w butiku, przedmiot mi nie odpowiadał - dokonałam zwrotu z zachowaniem 14dniowego terminu. Wraz z sukienką wysłałam formularz zwrotu + ksero paragonu. Za zakup zapłaciłam przelewem z mojego konta. Sam zakup odbył się za pomocą konwersacji messenger. Między czasie w odpowiedzi na moją informację o zwracaniu produktu sklep odpisał że należy dołączyć paragon. Napisałam, że odesłałam produkt nim otrzymałam odp i czy wystarczy ksero. Odpisano, że wystarczy. Teraz jednak domagają się wysłania paragonu tłumacząc że zakupiłam tylko jedna rzecz i muszę.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź