Treść zapytania

2021.09.08 godz. 14:07 Poznań, Wielkopolskie

Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym

Wyjaśnienie sytuacji

Interesuje mnie sprawa dotycząca zwrotów oraz reklamacji składanych przez klienta. Czy jest możliwość zrobienia regulaminu w którym napiszemy ze nie przyjmujemy zwrotów, tyczy się to butiku internetowego. Czy tak jak prawo nakazuje, zwrot mimo regulaminu musi być przyjęty?

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Michał Światłowski

Tarnów, Małopolskie

(23 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 08 Wrz 2021 14:42

Może Pan zrobić jakikolwiek zapis jaki Pan chce, ale zapis ten nie będzie ważny a dodatkowo narazi się Pan na interwencję ze strony Rzecznika Praw Konsumenta przy pierwszym sporze z klientem.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź